Μεγανήσι : Βόλτα με το ferry boat από το Νυδρί

Βόλτα στο Μεγανήσι με αφετηρία το Νυδρί

Φέτος στις διακοπές μας, αποφασίσουμε μια μέρα να αφήσουμε για λίγο το νησί της Λευκάδας και να επισκεφτούμε το κοντινό Μεγανήσι, παίρνοντας το ferry boat από το Νυδρί.

φαγητό

Ξεκινώντας από τη Βασιλική, φτάσαμε λίγο νωρίς στο Νυδρί, οπότε περιμένοντας το επόμενο δρομολόγιο, είπαμε να δυναμώσουμε με ένα γεύμα στα γρήγορα, καθότι δεν ξέραμε και τι ακριβώς θα συναντήσουμε στον προορισμό. Το πλοίο ήρθε, εμείς επιβιβαστήκαμε και ξεκινήσαμε ολοταχώς για το Μεγανήσι.

ferry boat

Η διαδρομή είναι σχετικά σύντομη (περίπου μισή ώρα) και είναι ενδιαφέρουσα, καθότι περάσαμε ανάμεσα από τα μικρά νησάκια που μεσολαβούν και είχαμε να κοιτάμε διάφορα πράγματα τριγύρω.

Σπαρτοχώρι

Το ferry boat έκανε δύο στάσεις στο Μεγανήσι, πριν γυρίσει πάλι πίσω στο Νυδρί. Η δεύτερη είναι το Βαθύ ενώ η πρώτη (στην οποία κατεβήκαμε εμείς) αν καταλαβαίνω σωστά από τον χάρτη, λέγεται "Σπήλια", και το χωριό που φαίνεται στο ύψωμα πάνω από το λιμάνι λογικά θα είναι το Σπαρτοχώρι.

χάρτης από το Μεγανήσι

Από το λιμάνι, πήγαμε με τα πόδια στην κοντινή παραλία "Ρόκκα" για να κάνουμε το μπάνιο της ημέρας. Εκεί υπήρχαν κανά δυο καφετέριες/αναψυκτήρια αλλά και ταβέρνα. Μετά, υπολογίζοντας τα δρομολόγια, γυρίσαμε στο λιμάνι να περιμένουμε το επόμενο πλοίο για να επιστρέψουμε.

παραλία Ρόκκα

Στην επιστροφή, περάσαμε και από το Βαθύ (την δεύτερη στάση του δρομολογίου), το οποίο είδαμε μόνο εν πλω και ίσως το επισκεφτούμε για να το δούμε καλύτερα σε μελλοντική βόλτα στο νησί.

Βαθύ

Στο βίντεο που ακολουθεί, υπάρχουν διάφορα πλάνα από την διαδρομή από το Νυδρί στο Μεγανήσι, την προσέγγιση στα δύο λιμάνια αλλά και την επιστροφή μας.

Υ.Γ. Αν γνωρίζετε επιπλέον πληροφορίες για το Μεγανήσι και θέλετε να μοιραστείτε χρήσιμα tips για τα αξιοθέατα και την περιήγηση στο νησί... που να πάμε (;) και τι να δούμε (;) την επόμενη φορά... αφήστε ένα σχόλιο :-)

Ημερομηνία δημοσίευσης : 08/09/2010
Σχολιασμός Θέματος
Δεν έχουν προστεθεί ακόμη σχόλια... γράψε κάτι εσύ!
Προσθήκη σχολιασμού
: Όνομα

: Email (δεν δημοσιεύεται)

Μήνυμα :

Αριθμός επιβεβαίωσης :
Αντιγράψτε τον αριθμό επιβεβαίωσης εδώ :